Zgoda na fakturę elektroniczną

Szanowny Kliencie.

Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy możliwość korzystania z e-faktur. Jest to odpowiedź na zaspokojenie coraz powszechniejszego dążenia do wykorzystywania nowoczesnych technologii
w relacji z naszą Spółką.

Oferowane narzędzie upraszcza możliwość odbioru dokumentów, bez względu na aktualne miejsce pobytu, a także oszczędza czas i gwarantuje pewność otrzymania tak przesłanych dokumentów.

Zachęcamy zatem do wypełnienia  oświadczenia o akceptacji faktur przesyłanych w formie elektronicznej i odesłania go na adres naszej Spółki.

Czym jest e-faktura?

E-faktura to dokument akceptowany przez urzędy skarbowe. Zawiera dokładnie takie same dane jak tradycyjna faktura papierowa i posiada taką samą wartość prawną. Co najważniejsze, aby skorzystać
z usługi elektronicznej faktury, nie musisz posiadać własnego podpisu elektronicznego. E-faktura, wysyłana będzie na adres email podany w „oświadczeniu o akceptacji faktur przesyłanych  w formie elektronicznej”.

Jakie są zalety e-faktury?

Do najważniejszych zalet e-faktury należy:

  • oszczędność czasu – krótszy czas doręczenia
  • dostępność – można ją odebrać z każdego miejsca o dowolnej porze
  • wygoda – łatwość przechowywania i ułatwienie płatności
  • ekologia – oszczędność papieru

Jak uruchomić usługę e-faktury?

Aby otrzymywać e-faktury wystarczy wypełnić formularz oświadczenie i dostarczyć je do naszej Spółki.

Po przesłaniu formularza, wszelkie faktury, faktury korygujące, duplikaty faktur przesyłane będą w formie elektronicznej na podany adres e-mail.

eFaktura zawiera takie same dane jak faktura papierowa i posiada tę samą wartość pod względem skutków prawnych i finansowych. Oznacza to, że jest dokumentem akceptowanym przez urzędy skarbowe.

Dbaj o środowisko! Oszczędzaj swój czas i pieniądze! Przejdź na eFakturę!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Imię i nazwisko
Adres e-mail
Adres e-mail do wysyłki elektronicznej faktury
Zgody

Podpisane oświadczenie możesz przekazać w następujący sposób:

  • poprzez stronę www.mzklezajsk.pl wypełnienie i przesłanie on-line formularza oświadczenia
    o akceptacji faktur przesyłanych w formie elektronicznej 
  • obustronny skan prawidłowo wypełnionego oświadczenia  drogą elektroniczną na adres email: sekretariat@mzklezajsk.pl

(Skan musi być czytelny, gotowy do  wydrukowania, bez konieczności jego edycji, obrabiania )

  • drogą pocztową na adres: Miejski Zakład Komunalny Spółka z o. o. w Leżajsku
    ul. Żwirki i Wigury 3 37-300 Leżajsk
  • składając oświadczenie osobiście w Biurze Obsługi Klienta

Faktury wysyłane będą w formacie pdf

Regulamin wystawiania i przesyłania faktur, korekt faktur oraz duplikatów faktur  w formie elektronicznej prze Miejski Zakład Komunalny Spółka z o. o. w Leżajsku oraz druki do pobrania znajdują się poniżej.

Szczegółowych informacji na temat faktur przesyłanych w formie elektronicznej udzielą nasi pracownicy dostępni pod numerami: 17 242 62 06 wew. 111. 

Pliki do pobrania

Regulamin wystawiania i przesyłania faktur, korekt faktur oraz duplikatów faktur w formie elektronicznej przez Miejski Zakład Komunalny Spółka z o. o. w Leżajsku Sp. z o.o.

Oświadczenie o akceptacji faktur przesyłanych w formie elektronicznej dla firm

Oświadczenie o akceptacji faktur przesyłanych w formie elektronicznej dla osób fizycznych

Oświadczenie o zmianie adresu e-mail

Oświadczenie o wycofaniu zgody na akceptację faktur przesyłanych w formie elektronicznej